Triin S.


Lihtne veebileht (HTML 4.01 spetsifikatsioon ja W3C HTML validaator)
1 oktoober, 2008, 11:01 p.l.
Filed under: 1

Otsustasin , siis esimese ülesande kasuks, sest eelnevalt tehtud veebilehti ei ole ma eriti läbi validaatori läbi lasknud. Kui siis just mõned korrad bakalaureuse algus aastatel.

Ja, mis siin salata ülesanne ostus tegelikult päris vigade rohkeks 😉 Esimese hooga oli tulemuseks 77 viga ja 15 hoiatust (tegin vist rekordi, nii lihtsa lehega). Esiteks tabeli tegemiseks olin eelnvalt harjunud kasutama:
<td>
Tv3</td>
<td>
40%</td>
</tr>

Nii et kui tabel sai parandatud, siis jäi ka vigu koheselt vähemaks. Kuid pean mainima, et spetsifikatsioonis ei olnud kirjas, et <li> lõpetuseks tuleb panna </li>. Samuti olen harjunud õppetöös lisama kommentaar märgendiga //, mis samuti ei läinud validaatorist läbi.

Lõpuks oli suutnud html faili valideeririda 0 veaga ja 0 hoiatusega, lisasin ka ikooni, et leht on valideeritud.



1 kommentaar so far
Lisa kommentaar

mina pole ka kunagi pidanud käsitsi HTML i kirjutama olen piirdunud vaid sisuhaldus mootorite installiga ning wolaa

aga sinu viide, et on võimalik see teha ka ilma vea teateta paneb ka mind ilmselt hiljem oma kodutööd üle vaatama

Kommentaar kirjutas meelis




Lisa kommentaar